.

minsiter sigla

Lucrăm pentru a îmbunătăţi accesul şi participarea la cultură, pentru a proteja şi promova patrimoniului cultural naţional, pentru a sprijini industriile creative şi pentru a susţine libertatea religiilor.

Prin împlinirea acestor scopuri poate fi atinsă măsura excelenţei în cultură, poate fi îmbogăţită identitea culturală şi poate fi asigurată libertatea de a fi parte a unui cult religios. Cultura trebuie sprijinită de politici coerente şi de transparenţă decizională pentru ca iniţiativa personală şi creativitatea individuală să poată înflori.

logo-carturesti-06-color1

Cei mai mulţi se referă la Cărtureşti ca la o librărie. Cu toate acestea, noi suntem de părere că dacă „Paradisul e o bibliotecă” (aşa cum afirma Borges), de-abia atunci Cărtureşti poate fi numit „o librărie”.

Dată fiind natura complexă a conceptului din spatele său, Cărtureşti este mai degrabă un lanţ de magazine culturale în care poţi găsi cărţi, ceai, muzică, expoziţii de artă şi, deseori, pe câţiva dintre scriitorii sau artiştii tăi preferaţi în carne şi oase.

De la deschiderea primei librării în Bucureşti şi până astăzi, Cărtureşti a devenit în mod cert unul dintre motoarele creşterii rapide a pieţei culturale româneşti, cel puţin prin oferirea unui model alternativ de prezentare şi comercializare a cărţii.

.

gingerLogo [Converted]

.

Cultura a fost standardizată, etichetată, împachetată și definită numai de obiectivismul unor foarte puțini. Produsele, actele culturale se supun unor etaloane de judecată pentru a fi definite ca valoroase sau non-valoroase. De cele mai multe ori, este uitat faptul că indivizii sau grupurile de indivizi reacţionează în funcţie de propria structură emoţională şi intelectuală la produsele culturale, iar aceste reacţii sunt legitime în universul celor care le emit.

Ginger Group este un proiect pentru o cultură deschisă, înţeleasă ca o legătură strânsă între produsul/actul cultural şi interpretarea individuală a acestuia.

Dorim să aducem un plus de subiectivism pe scena socio-culturală, misiunea întregului proiect fiind de a promova oameni, idei şi acte culturale către publicul larg.

.

logo-libhumanitas-nou

.

Cărțile sunt la modă din 1455. Păstrăm tradiția și virtual, din 2009

LibHumanitas este una dintre cele 17 librării din lanțul Librăriilor Humanitas, singurul magazin de comerţ electronic al Grupului Humanitas. Activează în mediul online din 2002 și se află la a treia versiune a site-ului. Viziunea LibHumanitas este de a deschide lumea cititorilor de carte către provocările și beneficiile tehnicii, prin metode moderne de achiziție de carte și mai ales prin facilitarea comerțului cu conținut digital. Pe scurt, se plasează la granița dintre tradiție și modernitate.